17 Mart 2012 Cumartesi

Okyanus Boyu Aşk

Elleri bir okyanus boyu uzakta, kalbi yanıbaşımdaki sevdiğim.. Öyle çok özlüyor, öyle çok arıyorum ki seni.


Sana kavuşacağım günü beklerken saatler günlere, günler aylara dönüyor sanki. En büyük düşmanım geçmek bilmeyen zaman.


Her gece rüyamda göreyim bari düşüncesiyle uyuyup, kalktığımda senin olmadığın bir şehirde nefes almak çok acı.


Gözlerin geliyor gün içinde aklıma. Bakmaya doyamadığım, dünyamdaki en güzel manzara olan gözlerin.. Gülümsüyorsun sonra. Gözbebeğimi delercesine gülümsüyorsun. Sonra birden kendime geliyorum. Etrafımdakiler bana bakıp gülümsüyor. "Hayırdır niye gülüyorsun?" :)


Her sabahımda sana uyanıyor, her günümde sana kapıyorum gözlerimi. Her aldığım yudum çayda sana, lokmamla sana doyuyorum. Her yolum sana çıkıyor sevdiğim.. Ve kalemi her elime alışımda satırlarım sana dökülüyor..


Neyse..                          Özledim işte ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder